23.11.2021 Rovesnícki mediátori v Brezne na škole
Rovesnícki mediátori na strednej škole v Brezne využili pre tento čas ako priblíženie sa svojim rovesníkom formu nástenky, web stránky školy, fb a mail pre žiakom ktorí budú potrebovať pomoc, riešením problému na škole. Nakoľko situácia s COVID-19 im nedovolila stretávať sa a využiť ďalšie formy, ktoré majú v pláne. https://m.facebook.com/profile.php?id=100074088259615 https://ssbrezno.edupage.org/a/skolska-a-rovesnicka-mediacia https://ssbrezno.edupage.org/ Držíme im […]
19.11.2021 Rovesnícki mediátori v Ružomberku dávajú o sebe vedieť
Rovesnícki mediátori okrem toho, že pomáhajú svojim rovesníkom, dávajú o sebe vedieť rôznymi formami, ktoré sú im dostupné. Žiaci zo Zárevúcej dávajú o sebe vedieť formou nástenky, predstavním sa triedam, formou web stránky školy, riešení problémov na škole, rozhlasom, školským časopisom. Držím palce. Majú šikovných rovesníckych mediátorov a aj koordinátorky. 🙂 https://zszarevuca-rk.edupage.org/news/?eqa=d2lkPW5ld3NfUGFnaW5hdG9yXzImbmV3c2FyY2hpdmVmPSZvZmZzZXRfbmV3c19QYWdpbmF0b3JfMj0yMA%3D%3D Na škole […]
15.11.2021 Spätná väzba od koordinátorky
Koordinátor na škole je pedagogický zamestnanec, ktorý bude aj po skončení projektu žiakom – rovesníckym mediátorom nápomocný a tvorí s nimi tím. Je dôležitou súčasťou tohto tímu a sme radi, že jednou z koordinátoriek je aj pani Emília Dobáková. Žiaci ju vnímajú naozaj veľmi dobre a spolupracujú. Podelíme sa aj o jej spätnú väzbu: “Som […]
15.11.2021 Rovesnícki mediátori z Krupiny dali o sebe na škole vedieť
Rovesnícki mediátori na škole pôsobia pre pomoc svojim rovesníkom a aby sa o nich dozvedeli všetci žiaci školy a v prípade potreby pomoc využili, dávajú o sebe rovesnícki mediátori aj vedieť rôznymi formami. Rovesnícki mediátori z Krupiny dali o sebe vedieť formou nástenky, vytvorením súkromnej skupiny na fb a pozvaním si žiakov, predstavením sa žiakom […]
Projekt rovesníckej mediácie očami rovesníckych mediátorov
Na ich názore nám záleží. Počas stretnutí mali rovesnícki mediátori krásne myšlienky. Nedá sa podeliť sa so všetkými ale radi vám priblížime, ako vidia projekt a rovesnícku mediáciu potom, čo sa ukončili ich tréningy.
8.11.2021 Gymnázium Detva
Piate stretnutie rovesníckych mediátorov gymnáziom Detva prebehlo vzhľadom na zhoršujúcu sa situáciu s COVID-19 online. Diskutovali sme o dôvere: “Úprimnosť, Komunikatívnosť, Spoľahlivosť, Zodpovednosť, úprimnosť, komunikatívnosť, spoľahlivosť,úprimnosť, čestnosť, lojálnosť, spoľahlivosť, priateľskosť, Neklebetnosť, úprimnosť, priateľskosť, komunikatívny, spoľahlivosť, úprimnosť, empatický, spoľahlivý, priateľský, čestný, Nezávislosť, Ľudskosť, Úprimnosť, byť komunikatívny, Zodpovednosť ,Vytrvalosť, Vernosť ,Dokaže si priznať chybu, vie udržať tajomstvo, […]
8.11.2021 ZŠ Kvačany
Posledné stretnutie s pedagogickými a odbornými zamestnancami škôl na ZŠ Kvačany, sme museli realizovať online. Aj na tejto škole sme sa cítili veľmi dobre, vždy nás pekne pozdravili keď nás videli, preto nám je ľúto, že sme nemohli byť u nich priamo ale len online. Napriek tomu sme prebrali nie len situáciu na škole ale […]
6.11.2021 Feedback od koordinátorky na škole
Základná škola Zárevúca Koordinátor je pedagogický alebo odborný zamestnanec školy, ktorý tvorí so žiakmi tím a je počas každého nášho stretnutia s nimi. Je dôležitou súčasťou, nakoľko bude so žiakmi pokračovať aj po skončení projektu a zabezpečí jeho udržateľnosť na nej. Vážime si každého, kto sa tejto úlohy ujal. 🙂 Prinášame vám spätnú väzbu koordinátorky […]
5.11.2021 Rovesnícki mediátori nám chcú niečo povedať
Záleží nám na názore žiakov na škole a rovesnícki mediátori nám majú čo povedať. 🙂 Preto sa chceme o ich myšlienky s vami podeliť.
5.11.2021 ZŠ Zárevúca Ružomberok
Posleené piate stretnutie rovesníckych mediátorov ZŠ Zárevúca. Piate stretnutie sme so žiakmi ZŠ pre zhoršenú situáciu s COVID-19 museli realizovať online. Využili sme stretnutie naplno a diskutovali spoločne na rôzne témy: Diskusia: Mediátor vie pomôcť aj keď má niekto ťažký deň a druhého povzbudí: vyjadrenia rovesníckych mediátorov počas aktivity a následnej diskusii: “Tým to […]