18.6.2021 ZŠ Ľubeľa

Štvrté stretnutie budúcich rovesníckych mediátorov na ZŠ v Ľubeli.

Cieľom stretnutia so žiakmi bolo precvičiť si:

Dôveru:

  • “sympatický, empatický, milý, poslucháč, sympatický, dôveryhodny + dôležitosť
  • ohľaduplný, sympatický, milý, pravdovravný, priateľský + dobrosrdečný, pomáhavý
  • láskavý, spoľahlivý, zodpovedný + dôveryhodný
  • zmysel pre humor, sympatický, sebadôvera, sebaistota + dodržať slovo, pomoc
  • dobromyseľný, múdry, priateľský, zábavný, empatický, sympatický, láskavý + skúsenosť
  • milý, zastane si ostatných, láskavý, sympatický, chápavý + láskavý, mne blízky”

pozrieť sa na rôzne uhly pohľadu,

spoluprácu:

  • “nie, si to pokazil, vyššie, koordinácia, ty dolu, dobre, o, jaj, dve, šete dole, jednu sme mali, hej, počkajte, kotúľa sa, rýchlo, musíme pomalšie, mať správnu kokoordináciu, malý to nevidí, pomaly, pšt, teraz dole, dobre, pomalšie
  • spolupráca, koordinácia, komunikácia, jeden zvolený riadi – začal, pokyny – jednoduché, priamočiare
  • frustrácia, beznádej, radosť, bolesť”

 

  • “mam taktiku, odpočítame 123, takto to dáš, dajme si úplne bližšie, čo najviac bližšie, aby sme mali pri sebe, 3-4, a dobre, a, toto bola dobrá taktika, 34, ale nevadí, poď už, stihol som, keď púšťaš chytáš druhú, stoličky trošku viacej, no takto, teraz to dáme/ vyjde, 3-4, už to pôjde, 1-2-3, ty de si bol, som do 5 počítal, dajme si oddych keď chytíš stoličku, na 4 ako bolo, 3-4, sústreďte sa, žiadne hádky, všetci sme kľudný, dobre, 3-4, ale, ešte raz, tie sú lepšie (stoličky), nechcete dakto iný rátať, ne…skúsi, výmena stoličiek, ale táto je zlá, kto počíta? ,k., nie, samo, 3-4, veď ale počkaj, pomalšie, daj oddych trocha, podľa tak čo si išiel ďalej, 3-4, sme skoro v ½, teraz väčšia pauza, to sú reflexy, už sme skoro tam, 3-4, jaj, idem sem, dakto iný vravte, keď si dáš takto pôjde to ja ju chytím, a nepadne dozadu, nie je väčšia zóna, …vravte, no vidíš ako ti to ide, to je ono, 3-4, skoro, a, to je v pohode, kto ide rátať?, raz nie počkaj 3-4, hneď si stanem za túto ale držím túto, 123 a už padá, do tretice všetko dobré, veď nebojte sa, tak sa takto daj, ale boa medzera, 3-4, pauza, to dáme, poď bližšie, musíme ísť za seba, bližšie k nemu, veď nebojte sa musíme byť rovno – za stoličkou ktorú chytáš, áno presne takto vidíte to, 3-4, všetci sa postavte za stoličku, všetci teraz!, počkaj, vieš ako?, ja pôjdem medzi teba a teba, kto počíta, mne sa už nechce, 3-4, ja nechápem, rýchlo poď, nie, dobre dobre, už sme ½, narovnaj si, 3-4, počkajte, ukľudníme sa chvíľku, mame5, ešte 2, dobre, jooo, ty kokšo”

Prebrali sme si udržateľnosť projektu na škole, spôsoby ako o sebe môžu dať vedieť spolužiakom.

Ďalšie školy zapojené do projektu

22.9.2020 ZŠ Kvačany

Prvé stretnutie so žiakmi prebiehalo v 4 hodinovom interaktívnom stretnutí. V tejto zostave sa stretli prvý krát, preto stretnutie bolo zamerané na vzájomné spoznávanie sa,

19.5.2021 ZŠ Ľubeľa

Tretie stretnutie budúcich rovesníckych mediátorov na ZŠ Ľubela. Cieľom stretnutia bolo precvičiť si argumentovanie: “predstav si že si jeho právnik, máte aj pravdu ale…, povedal

SOŠ Brezno

Plánované stretnutia v SOŠ Brezno s pedagogickými a odbornými zamestnancami sa v roku 2020 nepodarilo uskutočniť z dôvodu nepriaznivej pandémickej situácie. Realizovať ho budeme v

©2021 Ave ProsperitA. Všetky práva vyhradené

Vytvoril

Táto webová stránka používa súbory cookies. Viac informácií